اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : alavi


• اين اس ام اس تبریک سيستم عامل متعلق به شركت مايكروسافت بوده و كد برنامه آن در اختيار نمي‌باشد لذا امكان تغيير آن بنا بر نيازها و سياستهاي كشور وجود ندارد. 
بلوغ فرآيند نرم افزار سازمان به پيش بيني قابليت دستيابي به اهداف، كمك مي كند. پروژه ها در سازمانهاي سطح يك، ابعاد وسيعي از دسترسي به هزينه ها، برنامة زمانبندي، قابليت كاركردي و اهداف كيفي را تجربه مي كنند. همانطور كه در شكل 4-2 توضيح داده شده است، سه بهسازي در دستيابي به اهداف تعيين شده، در بلوغ فرآيند نرم افزاري سازمان انتظار مي رود.اين انتظارات بر مبناي نتايج كمّي از توسعه فرآيندهاي دستيافته در ديگر صنايع بنا شده است و آنها با نتايج حاصل از موردكاوي اوليه س ام اس عاشقانه گزارش شده از سازمانهاي نرم افزاري، سازگار هستند.(Dion 92, Hamphrey 91b, Lipke 92, Wohlwen 93)
Token A pocket-sized computer which can participate in a challenge-response اس ام اس تولدauthentication scheme.
چالش امنيت : گسترش شبكه‌هاي رايانه‌اي در سطح دنيا و امكان ارتباط همه كامپيوترها به يكديگر، پتانسيل نفوذ به هر كامپيوتر از هر جاي دنيا را فراهم نموده است. وجود نقطه ضعف يا آسيب‌پذيري در سيستم عامل، راه نفوذ رايج‌تر و در دسترس‌تري را در اختيار مهاجمين قرار مي‌دهد. بر اين اساس، امنيت سيستم عامل به منزله مهمترين مولفه در امنيت اطلاعات و شبكه‌هاي رايانه‌اي محسوب مي‌شود. وجود ارتباطات و اتصالهاي رايانه‌اي گسترده، مسئله جدي امكان جاسوسي الكترونيكي به اس ام اس تبریک نفع سازندگان سيستم عامل و قدرتهاي سياسي حاكم بر آنها را مطرح مي‌سازد. از نظر فني، فناوري فعلي به شكل ساده‌اي امكان اجراي برنامه در محيط طرف مقابل در يك اتصال الكترونيكي را فراهم آورده است.]4[
دلیل نام گذاری این کدهای مخرب به نام تروجان به سابقه تاریخی داستان حمله یونانیان برمی گردد یادتان باشد در روزگارانی یونانیان در برابر فتح یک قلعه ماهها محدود می ماندند تا با یک حربه وارد قلعه شوند ، یک مجسمه اسب بزرگ درست کردند س ام اس عاشقانه و داخل آنان سربازان یونانی مستقرشدند ، دشمن بادیدن چنین مجسمه بزرگ اسب چوبی را وارد شهر کرد شب هنگام و درهنگام خفتن دشمن سربازان از قلعه خارج شدند و شهر فتح شد.
It is important to understand that a security perimeter is not foolproof. If it passes electronic mail, then users can encode arbitrary programs or data in the mail and get them across the perimeter. But this is less likely to happen by mistake, and it is more difficult to do things inside the perimeter using only electronic mail than using terminal connections or arbitrary network datagrams. Furthermore, if, for example, a mail-only perimeter is an important part of system security, users and managers will come to understand that it is dangerous and harmful to implement automated services that accept electronic اس ام اس تولد mail requests. 
.شبکه های کامپيوتری را بر اساس مولفه های متفاوتی تقسيم بندی می نمايند. در ادامه به برخی از متداولترين تقسيم بندی های موجود اشاره می اس ام اس جدید گردد . 
ابعاد اين محدوده فرآيند كليدي، شامل موارد زير است: س ام اس عاشقانه
2 – T , F به شكل فرمت هاي برنامه نويسي معمول برنامه نويسي مي شوند. مثالي از اين چرخه براي بررسي و مرور ساير پيشگيري ها در پايان صفحه 64 به تصوير اس ام اس تولد كشيده شده است. 
تعريف س ام اس عاشقانه فرآيند سازمان
اخيرا يك ويروس رايانه‏اى كه از طريق پست الكترونيكى انتشار مى‏يابد، ميليون‏ها رايانه را در جهان از كار انداخته و در كار چندين بانك اطلاعات رايانه‏اى از جمله اس ام اس تبریک رايانه‏هاى سازمان ملل اختلال ايجاد كرده است. 

در نتيجه بايد گفت كه اين بخش ، مقدمه است براي استفاده از TNRC استفاده از اين به طور اس ام اس تبریکگسترده اي به استناد اپراتورهاي FANUC OTA سر و كار دارد و قويات توصيه مي شود كه بخش مربوطه ، خواندنه شود و قبل از برنامه نويسي به خوبي درك شود. 
The access control model is based on the idea of stationing a guard in front of a valuable resource to control who can access it. It organizes the system س ام اس عاشقانه into 
√ :اوا شارژ(HyperText Transfer Protocol) پروتکل فوق مشهورترين پروتکل در اين گروه بوده و از اس ام اس تولد آن براي رايج ترين سرويس اينترنت يعني وب استفاده مي گردد. با استفاده از پروتکل فوق کامپيوترها قادر به مبادله فايل ها با فرمت هاي متفاوت ( متن، تصاوير ،گرافيکي ، صدا ويدئو و...) خواهند بود. براي مبادله اطلاعات با استناد به پروتکل فوق مي بايست ، سرويس فوق از طريق نصب سرويس دهنده وب فعال و در ادامه کاربران و استفاده کنندگان با استفاده از يک مرورگر وب قادر به استفاده از سرويس فوق خواهند بود.
از نگرانی ها و چالش ها در استفاده از رایانه و اینترنت صحبت شد و به این نتیجه کمی دست یافیتم که اگر معلمان ما به دانش روز مجهز نشوند و تغییر در نحوه ی تدریس و به تبع آن نگرش های خود، ایجاد نکنند، رایانه می تواند جای معلم را بگیرد ولی اگر معلم ما به فلسفه ی آموزش و پرورش، یادگیری های فراشناختی، روش های نوین تدریس، رایانه و مباحث مختلف آن به خصوص وبلاگ ها، امکان دسترسی و استفاده از آنها، مسلط شود امکان دارد که رایانه حتی به کمک او بیاید و تدریس و فعالیت هایش را هم غنی تر نماید. در هر صورت معلمان نمی توانند چشم به روی این پدیده ببندند و باید با مجهز شدن به دانش روز هر چه می توانند رایانه را در خدمت آموزش قرار داده و با ایجاد وبلاگ شخصی، افکار و عقاید خود اس ام اس تولد را در معرض استفاده ی بقیه هم قرار دهند.
-v ------à س ام اس عاشقانه TOS Type Of Service.
تغيير سيستم عامل سرورها از ويندوز و ناول به لينوكس در سازمانهاي دولتي در سه مرحله مي‌تواند اس ام اس زیباانجام شود:
معايب اس ام اس تبریک کابل های کواکسيال :
با حل مشکل وابستگی عملياتی شبکه به يک نقطه ، مشکل ديگری بوجود می آيد. همانگونه که قبلا" اشاره گرديد ، سوئيچ ها بصورت هوشمندانه ازآدرس و محل هر يک از گره های موجود در شبکه آگاه می گردند. با توجه به شرايط ايجاد شده ، تمام سوئيج ها در يک Loop به يکديگر متصل می گردند. در چنين حالتی يک بسته اطلاعاتی ارسال شده توسط يک گره ، ممکن است توسط سوئيچی اس ام اس تبریک از سگمنت ديگر آمده باشد. 
4 - قطعات در حال گردش يا متحرك ماشين را اس ام اس زیبا لمس نكنيد. 

با توجه به تحقیقاتی که داشتم اس ام اس دلتنگی میتوانم بگویم هر هکری کار خود را با این نوع کارها شروع میکند.یعنی با تنظیم تروجان,فرستادن تروجان برای قربانی,هک کردن ایدی و اکانت اینترنت و.... 
ولی متاسفانه با بررسی وضعیت فعلی آموزش در ایران متوجه می شویم که به هر حال هنوز بی راهه های فراوانی است که آموزش و پرورش در آن گرفتار آمده است. در دوره ی آموزش عمومی آمده ایم و بحث مربوط به ارزشیابی مستمر و آزمون های عملکردی را مطرح کرده ایم ولی آیا این مباحث برای کلیه افراد نهادینه شده است و از طرف دیگر آنها تا چه حد در دوره های بعد آموزشی ادامه می یابند؟ دانش آموزان با هر میزان سواد اس ام اس زیبا و هر مقدار که بر فعالیت های عملکردی تسلط داشته باشند و حتی در هر رشته ای اعم از انسانی یا فنی که علاقه مند به ادامه تحصیل باشند در چالشی به نام کنکور گرفتار می شوند. غولی که همه را به مبارزه می طلبد و برنامه ریزان هم به طور کلی نمی توانند به آینده توجه داشته باشند، چرا که همه باید عملکرد و فعالیت های عملی را کنار بگذارند و دانش بیاموزند، تست بخوانند، تست زدن یاد بگیرند و در نهایت این صرفاً دانش است که امتحان گرفته می شود و در این میان آنچه مورد توجه قرار نمی گیرد همان آزمون ها و فعالیت های عملکردی است.
رایانه و ورود به تعلیم اس ام اس جدید و تربیت 
مطالعات پژوهشي رابطه اي قوي، دو جانبه و تقويت كننده را ميان آموزش، خود كارآمدي كامپيوتري، فراواني و ثبات استفاده از كامپيوتر به شرح زير آشكار نمودند. آموزش به دليل اينكه يك اعتقاد فردي در مورد دانش كار باعث افزايش خود كارايي مي شود براي خود كارآمدي كامپيوتري حياتي مي باشد. اين دانش اغلب از طريق آموزش كسب مي شود. اس ام اس زیبا افراد مناسب براي داشتن خود كارايي بالا آماده ايستادگي مي باشند و فراوان در وظيفه خود آن را به كار مي گيرند. اين ايستادگي و ثبات و فراوني استفاده به سلطه تجربيات كه در نهايت باعث افزايش خود كارآمدي
 عدم وجود روش بازنگري براي تصويب رسمي برنامه زمانبندي و س ام اس عاشقانه تأييد تغييرات احتمالي كه حين كار رخ مي دهد.
با بررسی وضعیت جغرافیایی کشورهایی مانند فنلاند و استرالیا و عدم دسترسی تعداد زیادی از دانش آموزان به مدارس سنتی، آموزش و پرورش از راه دور که ابتدا از بی سیم، بعد رادیو و تلویزیون و اکنون به رایانه ختم شده است چاره ی کار تشخیص داده شده که به خوبی هم جزء فرهنگ مردم درآمده است. این موضوع را با کشور خودمان س ام اس عاشقانه مقایسه کنید که اگر بخواهیم یک تلویزیون را در روستایی دور دست نصب و از طریق آن به دانش آموزان آموزش دهیم با چه مشکلاتی مواجه هستیم. در واقع زیر ساخت های کلی کشور ما هم دچار اشکال است.
و اما س ام اس عاشقانه نکته آخر و شايد هم تکراری ! 
 غير اشتعال زا . با توجه به عدم وجود الکتريسيته ، امکان بروز آتش سوزی اس ام اس تولد وجود نخواهد داشت .
منظور از مديريت پيمانكاران نرم افزار، دستيابي به محدوده فرآيند اس ام اس جدید كليدي است بطوريكه انتخاب و مديريت پيمانكاران نرم افزاري شايسته به راحتي صورت پذيرد.
P افزايش تغذيه به داخل ابزار در محور X است و براي چرخه تميزكاري شيار يا شيارهاي اس ام اس تبریکتكراري سطح به كار مي رود. فرمت اعشاري را نمي توان باواژه P به كار برد لذا، طوري برنامه نويسي كنيد كه از اعشار جلوگيري شود. بعنوان مثال: براي مقدار P ،‌ 5 ميليمتر آن را به صورت P 5000 برنامه نويسي نماييد. همچنين ، P مقداري شعاعي است. 

در نوع متقارن ، اس ام اس جدید عمل سوئيچينگ بين سگمنت هايي که داراي پهناي باند يکسان هستند انجام مي دهد يعني 10mbps به 10mbps و.... سوئيچ خواهد شد. اما در نوع نامتقارن اين عملکرد بين سگمنت هايي با پهناي باند متفاوت انجام مي شود.
• مرتب‌سازي، جستجو و شرايط محلي فارسي با هدف مشخص كردن نيازمنديهاي دقيق مرتب‌سازي س ام اس عاشقانهفارسي به علت عدم وجود استاندارد ملي، بر اساس لغت‌نامه‌ها و مراجع ديگر. 

Secret Known اس ام اس تبریک at most to an authorized set of principals.
اين لايه اطلاعات را از لايه‌ي اس ام اس تولد کاربرد دريافت نموده ، آنها را به شکل قابل فهم براي کامپيوتر مقصد تبديل مي کند . اين لايه براي انجام اين فرايند اطلاعات را به کدهاي ASCII ويا Unicode تبديل مي کند.
• the generator, which produces two numbers called the mark and the secret; س ام اس عاشقانه

Preventing Damage اس ام اس جدید
Start اس ام اس جدید | Control Panel | Security Center 
• مطابق شكل 7 ، آيپي آدرس سيستمي كه سرويس DNS Server روي آن نصب شده را وارد اس ام اس تبریکنماييد سپس دكمه Add و در آخر Next كنيد( به شكل 7 توجه كنيد).

بطور معمول مدت زمان س ام اس عاشقانه بالاي 50 دقيقه جهت نصب به شما نشان داده مي شود. 
مقدمه س ام اس عاشقانه
√ پروتکل :TelNet با استفاده از پروتکل فوق کاربران قادر به log on اجراي برنامه ها و مشاهده فايل هاي موجود بر روي يک کامپيوتر از راه دور مي باشند. ويندوز ۲۰۰۰ داراي برنامه هاي سرويس دهنده و گيرنده جهت فعال نمودن و استفاده از پتانسيل اس ام اس تولد فوق است .

( v و t ) y و wx توزيع وينگز ويل متقابل بين X و Y ميباشد . اگر اين تابع به راحتي به N مولفه قابل تقسيم است وليكن براي اس ام اس زیبا راحتي و شفافيت بيشتر ما فقط مورد در مولفه اي آن را در نظر ميگيريم . 
- ايزوله کردن خطاء مشکل است . در صورتيکه يک کامپيوتر در توپولوژی فوق دچار مشکل گردد ، می بايست کامپيوتر را در محلی که به شبکه متصل است رفع عيب اس ام اس جدید نمود. در موارد خاص می توان يک گره را از شبکه جدا کرد. در حالتيکه اشکال در محيط انتقال باشد ، تمام يک سگمنت می بايست از شبکه خارج گردد. 
حوزه های Top Level و Second level تنها بخش هائی از سيستم DNS می باشند که می بايست بصورت مرکزی مديريت و کنترل گردنند. بمنظور ريجستر نمودن دامنه مورد نظر خود اس ام اس جدید می بايست با سازمان و يا شرکتی که مسئوليت ريجستر نمودن را برعهده دارد ارتباط برقرار نموده و از آنها درخواست نمود که عمليات مربوط به ريجستر نمودن دامنه مورد نظر ما را انجام دهند. در گذشته تنها سازمانی که دارای مجوز لازم برای ريجستر نمودن حوزه های سطح دوم را در اختيار داشت شرکت NSI)Network Solutions Intcorporated) بود. امروزه امتياز فوق صرفا" در اختيار شرکت فوق نبوده و شرکت های متعددی اقدام به ريجستر نمودن حوزه ها می نمايند. 
اگر سيستم عامل ويندوز، سيستم عامل اصلي در كشور باشد، مسئله امنيت بسيار جدي است. بنا بر گزارشهاي رسيده سيستم عامل ويندوز و ساير نرم‌افزارهاي توليدي مايكروسافت بيشتر در معرض خطر ويروسها و هكرها قرار دارند و بسياري از كشورها معتقدند كه ايالت متحده با منافذ وكانالهاي مخفي طراحي شده در اين سيستم عامل، اهداف جاسوسي خود را برآورده مي‌كند. مشكلات امنيتي ويندوز وقتي به نقطه اوج رسيد كه در سال 1999 يك متخصص رمزنگاري كانادايي در آمريكا ، يك ويژگي NSAkey مرتبط با سازمان اس ام اس زیبا امنيت ملي (آمريكا) National Security Agency Key) را در ويندوز پيدا كرد و اعلام كرد كه ايالات متحده مي‌تواند با جمع‌آوري سيگنال‌هاي الكترونيكي از سر تا سر جهان و پردازش دقيق آنها جاسوسي كند. هر چند مايكروسافت اين ويژگي را بي‌ضرر اعلام كرد اما تضميني براي اين امر وجود ندارد]5[. 
1- تنظيم يك جامپر بر روي برد سيستم كه به اس ام اس زیبا BIOS مي فهماند كه نسخه ارتقا يافته خود را قبول كند.
دراين فيلتر دو بعدي در بيان كلي دسته كوهن بصورت تابع پارامتر F نمايش اس ام اس تبریک داده مي شود . 
زبانه اس ام اس تبریک های این ابزار
- کابل اس ام اس زیبا کواکسيال 
√SNMP(Simple Network Management Protocol) : از پروتکل فوق بمنظور اخذ اطلاعات آماري استفاده مي گردد. يک سيستم مديريتي درخواست خود را از يک آژانس SNMP مطرح و ماحصل عمليات کار در يک MIB(Management Information Base) ذخيره مي گردد. MIB يک بانک اطلاعاتي بوده که اطلاعات مربوط به کامپيوترهاي موجود در شبکه را در خود نگهداري مي نمايد اس ام اس جدید .( مثلا" به چه ميزان فضا مربوط به هارد ديسک وجود دارد)
11- تمركز اس ام اس دلتنگی كامل در مورد سيگنالهاي چيرپ خطي ( Linear chirp ) 
در شبكه‌هايي با توپولوژي اتوبوسي و حلقه‌اي از دو نوع اخير استفاده مي‌شود. گفته شد كه در اين نوع كابل، 4 جفت سيم بهم تابيده بكار مي‌رود كه از دو جفت آن يكي براي فرستادن اطلاعات و ديگري براي دريافت اس ام اس تبریکاطلاعات عمل مي‌كنند.
 ايجاد تعهدات موردنياز اس ام اس دلتنگی
يک بوق بلند پس از دو بوق کوتاه خطاي کارت گرافيک اس ام اس زیبا 
عملکرد: اين کلمه به آفست آدرس کاراکتر بعدي که بايد از بافر صفحه کليد خوانده شود اشاره مي نمايد. در واقع اين کلمه به عنوان اشاره گر به ابتداي بافر خالي صفحه کليد اشاره مي اس ام اس تبریک نمايد.
Each user of computers must decide what security means to him. For example, a defense agency is likely to care more about secrecy, a commercial اس ام اس جدید firm more about integrity of assets. A description of the user’s needs for security is called a security policy. A system that meets those needs is called a secure system.

Tempest US government rules for limiting compromising signals اس ام اس زیبا from electrical equipment.
11H= خطاي خواندن ECC که اصلاح شده است. 20H= ناقص اس ام اس دلتنگی بودن کنترلر
01H= اس ام اس زیبا تابع تعريف شده در دسترس نيست يا درايو تعريف شده در دسترس نيست.
Capability Something which is accepted as evidence of the right to perform س ام اس عاشقانهsome operation on some object.
پيچ تراشي G 33 , G 78 , G76 : اس ام اس زیبا
1 - سرعت ميله را از قطر سرعت ايده آل برش كاري پيچ (رزوه) محاسبه اس ام اس تبریک كنيد. 

 توانايي تشخيص فعاليت هاي اس ام اس تبریک نامناسب توسط مديريت ارشد
بيت هفت=1 کليد INSERT اس ام اس تولد فعال است.
در زمینه ICT و ورود آن به آموزش و پرورش و استفاده در ارتقاء یادگیری سه تجربه موفق وجود دارد: اس ام اس جدید
What do they اس ام اس تبریک cost?
Countermeasure A mechanism that reduces the vulnerability of or threat اس ام اس زیبا to a system.
Smart card A small computer in the shape of a credit اس ام اس زیبا card.
درصورت بي‌توجهي اس ام اس دلتنگی به اين مسئله بخشي از مشكلات امنيتي متصور به شرح ذيل است : 

دستورالعمل : اس ام اس جدید
سایت خبری سافس چندی پیش خبری مبنی اس ام اس دلتنگی بر شناخته شدن یک ویروس جدید منتشر کرد، ویروسی با مشخصه SULFNBK.EXE که ممکن است نام آن اغلب برای شما آشنا باشد .
DNS س ام اس عاشقانه NameSpace 
د - وضعيت صفحه نظام - روغن كاري ناكافي. اس ام اس تبریک
مرحله اس ام اس تولد اول: آموزش كليه كارشناسان شبكه سازمانهاي دولتي 
SYSTEM BOOTUP اس ام اس دلتنگی NUMLOCK
حذف قطعه شبيه به توقف اختياري است. اما بدين منظور به كار مي رود كه تا به سيستم كنترلي اجازه دهد تا قطعات اراي پيشوند يك كد حذفي ( sdfs ) را ناديده انگارد يا اجرا نمايد. البته ، اين امر بستگي به اين دارد كه سوييچ حذف قطعه اس ام اس تولد ON باشد يا OFF . 

 فيبر نوری مديريت سيکنال های نوری در يک مسافت را س ام اس عاشقانه برعهده می گيرد.
5- مقدار اس ام اس تبریک ترافيک
تثبيت برنامه قطعات : اس ام اس دلتنگی
از آنجا که وبلاگ، کاربردی خاص در تعلیم و تربیت دارد و می تواند به سادگی در خدمت آموزش قرار گیرد لذا نگاهی دقیق به وبلاگ و مسائل تخصصی آن خواهیم داشت. سپس نگرانی های موجود در ارتباط با ورود فناوری، اینترنت و رایانه در تعلیم و تربیت را به بحث گذاشته و مسائل مختلف آن را به چالش خواهیم اس ام اس دلتنگی کشید. در پایان پس از یک نتیجه گیری کلی پیشنهاداتی به نظر می رسد که ارائه خواهد شد.
يک VPN ، شبکه ای اختصاصی اس ام اس جدید بوده که از يک شبکه عمومی ( عموما" اينترنت ) ، برای ارتباط با سايت های از راه دور و ارتباط کاربران بايکديگر، استفاده می نمايد. اين نوع شبکه ها در عوض استفاده از خطوط واقعی نظير : خطوط Leased ، از يک ارتباط مجازی بکمک اينترنت برای شبکه اختصاصی بمنظور ارتباط به سايت ها استفاده می کند. 
1 - قوانين اعشاري با توجه به فرصت F اعمال مي شوند. البته ميتوان از واژه هاي اس ام اس جدید ابعادي W و V استفاده كرد. 
تذکر: اگر بعد از تعيين رمز، کلمه رمز فراموش شود تنها راه براي از بين بردن اس ام اس دلتنگی آن خالي کردن محتويات حافظه CMOS مي باشد. که اين کار را بعداً توضيح خواهيم داد.
Subject An active entity اس ام اس تبریک that can make request to obtain information from an object or change the state of an object.
The major headings of secrecy, integrity, availability, and accountability are a good way to classify security policies. Most policies include elements from all four categories, but the emphasis varies widely. Policies for اس ام اس تبریک computer systems generally reflect long-standing policies for security of systems that don’t involve computers. The defense community is most concerned with secrecy, the commercial data processing community with integrity and accountability, the telephone companies with availability. Obviously integrity is also important for national security: an intruder should not be able to change the sailing orders for a carrier, and certainly not to cause the firing of a missile or the arming of a nuclear weapon. And secrecy is important in commercial applications: financial and personnel information must not be disclosed to outsiders. Nonetheless, the difference in emphasis remains.

تاثير خودكارآمدي اس ام اس زیبا كامپيوتري بر پذيرش بانكداري الكترونيكي 
2 - G 78 وضعيتي است . بنابراين ، صرفا” حركات متوالي تغذيه به داخل (يا تغذيه به بيرون) س ام اس عاشقانهبايد برنامه نويسي شوند.





:: برچسب‌ها: sms، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه، جوک، پیامک، اس ام اس جدید،اس ام اس تولد،اس ام اس تبریک،اس ام اس زیبا،اس ام اس دلتنگی،پیامک عاشقانه،پیامک تولد،پیامک جدید،پیامک تبریک،پیامک زیبا،پیامک دلتنگی،جوک جدید، ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست